torsdag 16 februari 2012

Idag ska jag simma

Idag ska jag träffa min kära vän M och vi ska simma några längder för att sedan gå på Viktväktarna för invägning. Jag är numera guldmedlem och behöver inte väga mig så ofta. Det tog väl en 16 veckor så var jag i mål med min vikt och den har jag hållt.

Fick fina blommor av min älskling häromdagen på alla-hjärtans-dag och de var sååå fina så. Han undrade om jag köpt något och jag hade ju köpt goefika. Smarriga bakelser i form av hjärtan och även några vaniljhjärtan ifrån Liljas konditori i Olofström.


Så här fina är blommorna :-)

Och idag har jag bakat. Satt och kollade i Söta Sakers blogg och där hittade jag ett recept på Tranbärskakor med vit choklad, se länk (http://sotasaker.com/tranbarskakor-med-vit-choklad/). De såg så smarriga ut och jag hade alla ingredienserna hemma så dessa gjorde jag. En gick sönder när jag skulle lägga över dem i kakfatet så nu har jag fått smaka. Mycket goda :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar